NOVEMBER

& så var det helt plötsligt fkn november??? tiden bara försvinner ta mig fan! och inte har jag tid för att uppdatera här inte. eller ja, snarare så att jag gör inte mycket mer spännande om dagarna mer än att jobba, äta, sova & ibland träna? 🙄 nu den senaste veckan har jag dock haft finbesök från norr av tompa! 😍 så då har det mesta bara varit mys, mat, en & annan öl, tjöt & uppvisning av Småland som hägrat - inte helt fel alltså! måste dock säga att jag varit sämst på det där med uppvisning av Småland, men han har fått se alla utom en stad på höglandet iaf?? & massa granar förstås 🌲 har i vilket fall varit mycket mys att ha honom här så hoppas inte det tar allt för lång tid tills vi ses igen! när kan vi börja göra om Sverige geografiskt så inte Småland & Norrland ligger så satans långt ifrån varann???? 🤔 ja ja, en dag löser sig allt sånt också! ha det bääääzt så hörs vi! ✨✨

lite kassa iPhone-bilder kan ni ju få dessutom! snön har kommit & jag är jävlat nöjd med det faktiskt, ljusare ute & allmänt mys. hoppas den kan ligga kvar länge nu bara 👏🏻