TIPS TIPS TIPS TIPS

hallå elleh! vill ge er lite tips nu när det väntas regn i helgen och en kanske föredrar att hänga inomhus! på svtplay finns nu en riktigt bra och fin dokumentärserie vid namn Känn dig som hemma som handlar om det ideella jobbet Emma Arnesson samt eldsjälarna i Hej främling gör på en flyktingförläggning i Grytan utanför Östersund. det visar problematiken med flyktingförläggningar där människor blir isolerade från samhället men också hur mycket de aktiviteter Hej främling gör betyder. en får även följa några personer som berättar sitt öde. har trillat en & annan tår det kan jag lova. jag hyser stor respekt både för Hej främling och de som lever i flyktingförläggningen. 
 
Samira & Emma
 
Nästa tips på serie är en som finns på URplay vid namn Grym kemi där en utav mina nya favoriter är programledare, nämligen Brita Zackari! fy saten va intressant detta är!! gillade kemi i skolan men alltså jag fattade fan noll med alla formler hit & dit och alla utvärderingar en skulle göra??? ok fattar att det är för att vi skulle fatta vad vi höll på med men jag kommer ihåg ca noll av detta... men nuuu försöker jag ta åt mig allt i dessa avsnitt! det är bara att titta hörreni! 
 
Brita & Ulf i Grym kemi! 
 
sluuuutligeeeen! min sommar '16 spellista som kommer fyllas på efterhand! + min favorit just nu som jag tänker handlar om mig heh den där gääääärin! & näääk har ju alltid varit en favorit dårå! 🙄 skrek "näääääääääk!" högt som fan på hultan en gång när jag hade druckit för mycket öl, vet ej om det var han men han hade en näääk-tröja så jag intalar mig att det va han. han hälsade sådär coolt som bara hip hop-dudes kan iaf hahah. herregu va jag bara vill grisa runt på festival nurå!!!!!!!! saknar hultan också.......... bästa festivalen💖