PÅSK(ÄGG)

Bjuder på ett litet påskägg av bilder från påsk-helgen! Haft en riktigt skön ledighet med galet fint väder. ☀️ 
 
I lördags efter att gått på stan & informerat om utomhusträningen som nu drar igång med 24Fitclub, så tog jag mig en sväng till min gode vän Elin! Vi drog oss igenom ett riktigt mördarpass från Försvarsmaktens nya app #FMTK, 10 till 80 reps hette det. Vi avslutade dessutom med 4xback-löpning. Försökte ju på mig att ta en groupie med Elin innan vi började träna men hon var mest intresserad av sina blommor i trädgården.. 😉 Sen käkade vi tacos & glass med hallon&noblesse - godaste ever!🙌🏼 
 
~
 
Igår bar det av hem till Salshult för familjemiddag. Matkoma deluxe🙌🏼 Avhjälptes dock med en promenad & uppletning av påskägg! Haha ja, både jag & alla mina syskon är över 20........ Men vi måste ju ställa upp för de små i familjen såklart! 
 
<- fina mamsen - sötaste gose-björnen Traja -> 
 
& nu är'e måndag och sista dagen på ledigheten. Tvätt-tiden startar strax & sen blir det nog inte mycket mer vettigt gjort idag mer än att dricka kaffe kanske. Haha! Vill mest bara ligga i soffan & det är nog det jag ska göra mest! Får bli en sväng ut i solen i eftermiddag. Ha det bäzt!⭐️