FREDAG

Möttes av detta upp på trappen in till mätstation idag, älskar verkligen morgonsolen - ger så mycket energiiiii! Inte fy skam när det låg fint timmer väntandes på mätning dessutom. Har ju förmånen att sluta tidigare på fredagar & trots att jag gillar mitt jobb skarpt(oftast heh) så känns det nästan alltid som att fredagar går så eeeextremt sakta när en bara vill hem och ta helg. Men idag rullade det på fantastiskt bra alltså! Slutsats - solen!🙌🏼
 
Idag hade jag faktiskt inte tänkt träna eftersom jag inte träffar min kära sambo något i veckorna då han jobbar kväll så hade mest bara planer på att hänga hemma hela eftermiddagen, meeeeen så hade han annat inplanerat och det var så jäkla fint väder så jag drog mig ut på en kortis löprunda följt av backintervaller och rörlighetsträning. Hahahaha alltså ni ser ju till höger???! & rörlighetsövningarna gjorde jag dessutom utomhus - om nån såg mig, hoppas ni fick er ett gött litet fredags-garv! bjöd på det💁🏼 Dessutom stod mina nya löparskor innanför dörren och gnällde om att de inte fått komma ut på ett par dar så det var ju bara att rasta dem...... På asfalt är dessa skor mums alltså! Upplever dem lite för mjuka på annat underlag, men det är ju mest asfalts som nöts så känns bra att försöka hitta ett par som en hinner springa in till kommande lopp. Kört Saucony det sista men nu fick det bli ett par Asics - hoppas de håller måttet! 💪🏻 Sen har jag bara ta't det allmänt lugnt idag och haft det göööööttt. Trevlig helg babez!☀️
 
1
Cassandra Haraldsson

Hoppas du får trevlig helg :)

Svar: Tack! Hoppas din helg varit kanon! :)
bengtssons hörna ~