DAGENS PASS

MÅNDAG! Vilken jävla dag alltså. Det blev kaoz på jobbet idag på morgonen - mest i mitt huvud. Skitsamma, nya tag bara! Det hela gick dock över i en mysig liten molnande migrän men framåt eftermiddagen och hemgång så släppte den av så jag bestämde mig för att köra ett pass hemma idag, hade absolut nada motivation att ge mig ut i detta väder.🙅🏼 Så det blev: uppvärming i form av cykelintervaller, 6 varv med 10 burpees & 10 knäböj med upphopp & avslutningsvis körde jag 1 omgång mage med tabata-intervaller & detsamma med skidhopp. Helt lagom pass för mig idag när hjärnan mest bara behövde rensas på massa onödig negativ energi! Dock skulle jag ju vilja påstå att mest fokus låg på fuldanserna mellan övningarna, heh!
Nu ska jag krypa ner i sängen & ta mig en titt på Gift vid första ögonkastet - så jäkla braaa & intressant! Tror dock inte på nåt av paren, haha💁🏼 kanske ändras idag! ha det bäzt!🌲