LIVET OCH BEKRÄFTELSEN

alright, vad fan händizzzh i mitt liv?? ni är ju få men söta som fortfarande besöker denna blogg alltså! jag har nu flyttat och bor själv igen i en liten lägenhet i sävsjö. den kommer bli sjukt mysig så fort jag bara tagit tag i mig själv och plockat ur alla flyttlådor haha! så tredje gången gillt med en 1:a, jag som längtat efter att få flytta till något större i typ tre år, grattis!👏🏻 men känns det inte rätt så är det inte rätt hur gärna en än vill att allt bara ska kunna lösa sig, men när en stampat på samma ställe alldeles för lång tid så måste en ju ta tag i det så jag gjorde slut. det är bland det värsta jag gjort i mitt liv. alla som inte gjort det kan nog inte förstå vad ångest är förrän en är där. samtidigt som jag vet att det kommer fan alltid nåt gott ur det hela! jag veeeet att allt kommer bli bra, min berg&dalbana av känslor kommer snart bara planas ut till en helt vanlig järnväg och så mycket frågetecken kommer rätas ut. men fram tills dess? vad fan ska jag ta mig till då? det är sinnessjukt hur ensamt allting blir. jag har alltid förespråkat att en ska kunna umgås med sig själv och inte bli beroende av någon, men nu förstår jag att en kan bli just det - beroende. jag är snarare beroende av närhet och bekräftelse? det har inte gått många veckor men jag har redan börjat ifrågasätta om det är mig det är fel på? jag har varit så jävla säker på mig själv länge men nu är jag skör som fan alltså. kantstött. det gör liksom ont bara att tänka överhuvudtaget. försöker luta mig mot rutiner och allt sånt som jag vet att ångloket tuffar vidare på men satan vad allt känns helt hopplöst. tack & lov snackade de om ångest i Morgonpasset i P3 idag så en fick lite perspektiv. jag försöker ignorera precis alla tankar som kommer upp om att jag måste förändra mig, förändra mitt utseende, förändra mitt sätt. nu har jag skrivit förändra så många gånger att jag inte ens vet hur det stavas. men ibland kommer det över mig och det där självhatet jag så många gånger pekat finger till är nu starkare än på länge. men det ska lösa sig det också. det är ju bara jag som kan lösa det. tyvärr. hade fan hoppats på att nån kunde göra det åt mig. fan. 
 
försöker va en boss ass bitch 👇🏼 klänningen blev min för typ 80 spänn på lindex. 
 
1
Teaafugglas

Fina du! De aldrig lätt att göra slut och de gör alltid ont hur man än gör. Ta hand om dig, du är så jäkla bra och gör de som känns bra för dig själv! Du är en stark och bra brud! Kram till dig!

Svar: Puss & tack!! 💜
bengtssons hörna ~