SÖNDAG

Hallå! Söndag kväll - kommer på att det kan ju va kul att blogga lite🤔 Haft en luuuugn helg & nästan bara varit hemma. Igår tog dock rastlösheten över så blev en låååång runda kring Hunsnäsen, var sjukt längesedan jag bara var ute & gick med musik i öronen utan den minsta prestation inblandad. Hoppas jag i framtiden kommer ha mer tid för detta för det är precis vad jag behöver egentligen men det blir tyvärr låg prioritet på det när en gärna vill nyttja den lediga tiden till mer prestations-inriktad träning. Jajaaaaa - det får livet avgöra! 
På bilden till vänster kan ni skåda det fantastiska selfie-ljus jag har på jobbet när solen lyser, he he h och till höger har ni dagens meeeeelllis! Fytusan vad jag längtar efter svenska jordgubbar🍓 Denna sommar hoppas jag kunna bli bättre på att ta tillvara på allt gott som går att plocka i skogen och odla på balkongen & sen lagra till vintern. Tror det är fasligt mycket gift en får i sig utav mycket frukt & grönt - ekologiskt eller inte, jag litar inte på en jävel🙅🏼
Dagen idag startade med ett gött litet löppass ihop med 24fitclubeksjö, blodsmak i munnen och ben som väger bly!!!!!!!!! Men nån jävla dag ska det väl löna sig. Det lönar sig nu med, utan detta hade jag förmodligen varit ett psykiskt vrak heh he....... Jomen ha det gött oså och en bra vecka och allt det där.
Carpe Diem. <- måste snart tatuera in. hahaha nä!🌿 Puzz