LÄNGTAR

HEJ GODINGAR! 
Jahaja, snö ute som täcker isfläckar. Det är inte riktigt min refräng alltså! Höll ju på att cykla omkull till jobbet och på vägen hem höll jag på att cykla in i ca. 10 pers pga snöade enorma snöflingor så såg ingenting!!!!! Men det är ljust numera när jag cyklar hem och jag är så evigt tacksam. Typ mina 15min i dagsljus, haha. Vilket också gör att jag längtar så galet mycket till våren & sommaren!😍 Ljust när en cyklar till jobbet, raster ute i solen, bada efter träning, doften av nyavverkat timmer och kåda precis överallt, mysiga kvällar osv osv! Om jag är lite skadad när 3 av 5 anledningar kretsar kring mitt jobb? Haha! Varje dag är det inte alltid kul att trampa iväg mot den där mätstationen men nästintill varje dag ser jag nåt nytt på en stock och påminns varje gång av att det är inte många jobb som inom skogsbruket och träindustrier som kräver så mycket erfarenhet. Lika impad varje gång av gamla mätare som hänger i och är otroligt duktiga på sitt jobb!🌲 Hur som, bjuder på några feel good-bilder från sommaren'15!👇🏼 (alla ni som besöker bloggen från mobil, vrid på er mobil & läs i fullformat för bättre upplevelse!)
 
 
 
 
sommaren'16 jag längtar!☀️🌻🌿👟🍸🍻🍓