INTERVALLER & SALSHULT

 
Hallå godingar!👋🏽 Denna vecka har gått i ett! Förra helgen var jag som sagt i Stockholm på utbildning med Herbalife. Haha, det var en resa så att säga! Lördagskvällen var galet rolig, hade träningsvärk i magen av massa skratt och träningsvärk i benen av all dans!💃🏼 Dock fick jag med mig ett par baciller hem så i veckan har jag verkligen inte varit pigg & har inte kunnat träna.... Men idag känns det faktiskt bättre. Fick en massa frisk luft igår kväll då jag fick agera PT åt bästa Elin med massa snabba intervaller! Snabb som blixten⚡️ 
 
 
Sen avslutades kvällen med film i sängen with mah babe! Slocknade efter 30 min in i filmen som vanligt, hahah! Underligt att Rene ens vill titta på film med mig längre💁🏼 Under snart 3(!!!!!) år har jag väl somnat under 8/10 filmer....... heh! Nu är jag dock redo för dagen👉🏻 och ska göra vetlanda en sväng innan jag drar hem till salshult!💕 Mamma och pappa har sex små gråhundsvalpar hemma som blev en vecka igår. Jag längtar såååå mycket efter dessa!!!! Överväger att flytta in hos dem de närmsta veckorna😍 Har även min fina pärla på mig som jag fick av Gunilla i helgen då jag blir Supervisor denna månad! woop woop!🤘🏼Ikväll är det party untz untz som gäller då min fabror har 60-årsfest!🎉 Ha det bääääzt!