DAGENS LÖPNING

Idag satt jag på jobbet och blev enormt taggad till att ge mig ut & springa långt efter jobbet, tanken var egentligen att försöka mig på milen för att se hur den känns. Men när den uttänkta rundan 'bara' blev 6,4 km så sprang jag lite omvägar runt om i samhället men denna gång vann psyket över benen så de styrde helt plötsligt hem.. Men det kändes ändå bra att avsluta när det fortfarande var roligt och jag hade energi till att spurta hem de sista 100m och det är typ det bästa som finns för då känner en sig snabb som fan även om en inte är det!🙈 Annars hade jag rätt övervägande tankar på att stanna kring 3km men jävlar i mig jag vann över dem och skrapade liksom ihop 4,7km till med en snabb ofrivillig stillastående jogg-paus vid järnvägen då tåget såklart skulle åka förbi, haha. Genomsnittstiden är verkligen inte fy skam för att vara mig heller, i januari sprang jag med typ 07:00-tempo - men en måste ju börja nånstans! Nu ska jag bara kriga vidare för att klara mitt mål - vad det är får ni reda på när det är klart!👏🏻 Bäst av allt - att ta en F1-sportshake efter och känna endorfinerna pumpa😎 Nu är jag lagom mör i benen så blir strax sängen! Ha det bäzt🌿