HELGEN SOM FÖRSVANN

Min helg alltså🙌🏼 120km/h-tempo men jävlar i min låda vad den varit bra! Bjur på lite bilder senni! 
 
såhär jäkla fräsig va' jag då!  go öl drack jag med! mummmmmaaaaa
 
& såhär fräsiga va' jag och elin! daaaamn alltsååååå 
 
& såhär fräsig va' miriam bryant!!!! som vi alltså tog chevan till huskvarna folkets park för att se. den bruden ä ju inte ba lite go utan ganska mycket! efter konserten tog vi ett (eller typ fem) raggarvarv i jönköping. hahah alltid lika kul ihop med dessa fina människor. alltså elin + grabbarna som ej fastnade på bild wooops💁🏼 
 
& på lördagen fick jag äntligen träffa detta lilla knyte. seriöst, mitt hjärta går typ sönder? det är knappt så en vågar ta i han, så söt är han. finaste lilla viggo💕
 
 
på söndagen hade jag ju sedan innan planerat att springa milen ute i ramoa, klockedoppet! som tur är har en ju världens bästa vän som aldrig bangar för lite löpning, hon springer ju fort som en jävla antilop dessutom haha! det var en fantastisk fin runda som började med 6km på grusväg genom skogen och slutade med 4km asfalt och en hade kontakt med sjön nästan hela tiden! jag tog pb på milen och det var nog tackvare mitt slit de 2 sista km, aldrig låtit taxa-benen kuta så fort!🙈
 
snål smålänning som en är så kunde en få springa loppet utan avgift om en lovade dyrt & heligt att doppa sig i sjön efteråt! sagt & gjort, det var ju bara att hoppa i! typ 5 grader? fy fan va kallt det var!!!! men som tur var, var det ju fint väder och ganska varmt i luften haha. otroligt kul lopp utan vidare prestations-ångest, mycket bra träning bara för att lära sig springa bland folk och fortfarande hålla sitt eget tempo och inte rusa iväg efter alla andra och sen få stanna efter några km med håll. på så sätt - jävligt nöjd med att även mitt psyke höll ihop!💪🏻 
 
sen gick resten av söndagen åt till att trycka en go hamburgertallrik & sen chilledill hela kvällen av söndagen. nu är det måndag kväll och jag har överlevt första dagen på denna vecka!