24 november

 
hej kompizzzar! 
här sitter jag & försöker tagga till med ett glas Liftoff 👉🏻 Herbalifes egna energikick
ska strax pallra mig ut i mörkret & träna tabata med alla godingar. 
märks att en inte får tillräckligt med dagsljus just nu, 
men frisk luft blir'e iaf eftersom vi tränar utomhus än! 💪🏻
synd att minusgraderna försvann, är ju perfekt runt -5 ute. 
igår var det dock desto kallare & mina kinder höll på att bli is när jag cyklade till jobbet. 
såg nog mer sammanbiten ut än en vanlig måndagsmorgon, hä hä! 😁
nähe, dags att byta om! blev inget måndagstips igår men som ni ser på bilden
så lyssnar jag på Petters nya singel! woop woop va han e bra! 
länkar den här nere 👇🏼 + major lazer's light it up eftersom den e pepp! 
massor av grabbar här men nyla är ju iaf med på 'light it up'.... blir bruds till nästa vecka!
 
 
hörzzz!