musikhjälpen 2015

senaste veckan har det ju varit musikhjälpen och i år hade Linköping äran att ha buren på kärlekens torg!
därför passade jag & sandra även på att äntligen få se detta i verkligheten! 
temat för året har varit "Ingen ska behöva fly undan klimatet" - 
dvs jobba förebyggande mot naturkatastrofer och liknande fenomen. 
otroligt viktigt tema och inte minst talande att klimatet inte är som det ska
när det är 10+ i december.... och då påverkas inte vi i sverige vidare 
märkvärt mer än att vi kanske saknar snön. men i andra länder kan det innebära katastrofer, 
vilket jag tror att det blir i sverige i framtiden också om vi inte gör något åt det! 
och det känns nästan hopplöst att börja någonstans för det finns så mycket, 
men jag tror ändå vi börjar med att sluta överkonsumera mat, 
börja ta cykeln om vi har möjlighet och kliver ur bekvämlighetszonen. 
det är de små detaljerna som gör det! 
sen är det bara att hoppas på att de större företagen med kapital tar sitt ansvar. ✌🏻
 
två lite små-kassa iPhone-bilder.. 🙈 till höger har ni iaf buren! 
& jag hoppas innerligt att denna bur förblir en tradition. för en dag ska jag stå där inne och sända. 
så äre me det! vi fick iaf även se lars winnerbäck & norlie&kkv spela live! 
 
nu är det kväll och jäklar i mig dags för sängen! 
hörzzz!