KAFFE ÄR KÄRLEK ÄNDÅ 💖

 
Hallå godingar! Sämst uppdateringar & sämst besöksantal står väl jag för dårå!🙋🏼 
Nåt speciellt det önskas uppdateras om? Släng in en kommentar så är ni ju gulliga😍 
Igår var meningen att jag skulle gett mig ut på en löprunda efter jobbet, men det regnade ju småspik
och blåste halv storm så jag gav upp det, haha! Så då blev det idag under förmiddagen istället, 
regnade lite när jag gav mig ut men sen slutade det och blev istället varmt som fasen! Svårt att klä sig i rådande väder. Men om det var helt jävla underbart att springa på barmark? Svar JA! Dock vill jag gärna ha lite snö igen så det inte känns så tråkigt och dystert - samt allt är ju skitigare än skitigast just nu. & tycker synd om de stackare som tränar inför skidlopp och har noll snö att åka på.. Imorgon kommer iallafall Elin hit & ska med på löpträning! Så kul! Sen blir det lunchdate😋 
 
Hängde en sväng i Jönköping i eftermiddag och hade tänkt hitta en snygg klänning. Verkar inte vara inne med känning?!? Har dessutom sjukt svårt att greppa dagens mode??? fattar ej??? Aja, blev smink och nya smycken samt en grå kavaj som får piffa upp en gammal klänning i garderoben till nästa helg. Ha de!✌🏻 
 
1
Patricia

Jättefin blogg! (:

Svar: Tusen tack! Hoppas allt är bra med dig! :)
bengtssons hörna ~