elin är min vän och det är reflexerna också

 
hej alla glada!
tänkte väl bara titta in här & påminna om hur viktigt
det är att använda reflex denna årstid!!! 
ni som följer mig på sociala medier kommer väl tro att jag 
är sponsrad av nåt stort reflexföretag (dessvärre inte???)
men så ligger det inte till! 
det är bara så att jag tycker det är sjukt viktigt! 
& en billig livsförsäkring!😌
både för dig & för alla bilister som får en smärre 
hjärtinfarkt när de håller på att klippa nån med ynka 2mm 
med bilen pga du dyker helt plötsligt upp från ingenstans!!! utan reflex!!! 
& 1 reflex är bättre än ingen, men satsa gärna på typ minst 3 
så kommer du synas från rymden! & vem vill inte det??! #reflexäcoolt
 
förövrigt så har ni min vän elin där på bilden till höger & ni skulle ba veta hur snabb hon är😎
hon ba flyger fram som en antilop! & det tycker jag är grymt!
10ggr upp&ner i en backe samt springa mellan lyktstolpar 
körde vi på i onsdags och satan va jobbigt mina dvärgben tyckte det va! 
men idag var jag ute på en 4km runda & så bra som det kändes då
har det inte gjort på jag vet inte hur länge...??? 
lagom tempo och utan ben som vägde bly, svävade nästan fram. 
jaaa, så mycket jag kan sväva alltså....🤓
snart kör jag & min coach igång med Level10 där en del mål skall uppnås! 
är peeeeeeppp!!!!!!!! 
men nu är det söndag och imorgon är det kneg! mäta stock! 
ha de gött! hörzzzz