NORRLAND

 
halloj! det har varit extremt dålig uppdatering på denhäringa bloggen trots att jag fleeeertalet gånger tänkt att ta tag i detta men nej, det blir lite som med allt annat i mitt liv - bortprioriterat. en kan väl säga att jag inte helt tillbaka på banan ännu, kommer kanske aldrig ens komma tillbaka till där jag har varit innan heller. men vad fan - en lär sig med åren???? bjuder på några bilder från när jag var uppe i norr senast! råkade ju glömma bort kameran flertalet ggr men fick iaf med mig den när jag, tompa & sosso tog oss en runda på isen i Pite skärgård. jävlarrrrrrr så fint dä va! firade ju även nyår i norr, i Kittelfjäll i en stuga med massa godingar! sjukt rolig helg, hade träningsvärk i magen av skratt och ont i huvudet av en enorm bakfylla på vägen hem, haha. värt dä i vilket fall! 🍻
ja, nytt år och hela den här skiten också - inget vidare speciellt??? mina förhoppningar är iaf att flytta norrut, börja plugga och därimellan även palla med diverse känslostormar som jag vet kommer infinna sig. vad som blir av ä dä ju ingen som vet men det blir ju alltid bra i slutändan bara en har tålamod - vilket jag blev tilldelad eeeextremt lite av vid min födelse dessvärre. men det är ju bara att växa upp och lära sig att livet är fan inte lätt men det kan va jävligt kul ibland! 🎉
puzzhej & på återseende! 
1
Millan

Kuuuul med uppdatering!!!!

Svar: Hahaha så sääääämst på att!!!! prestationsångest när en läser din fina dessutom! 😘
bengtssons hörna ~