nyåååååååååår woho!!! nej

 
göteborg
 
haft ett otroligt slappt & skönt nyårsfirande i göteborg! 
varit på nordstan och trängts med folk, druckit lite för många mocka latte på espresso house - 
men de är ju sååååå jävla goda!!!!! livsfarligt. sen har vi mest hänt på hotellrummet och gjort typ ingenting. 
tänkte att jag kunde avsluta året med ett litet pass på hotellets gym, alltid lika nervöst att gå till ett nytt gym 
och se ut som ett riktigt rikspucko när en inte hittar/förstår sig på maskinerna🙃 
men jag tyckte jag kom undan ganska bra och slapp de värsta pinsamma grejerna, typ råka tappa en vikt på någon eller använda en maskin bak&fram.... skitsamma, passet var inte så ansträngande men kändes bra, så kom jag tillbaka till hotellrummet och insåg att jag haft tröjan ut&in hela tiden!!!!🙃🙂🙃🙂 piiiiin! så va ba tvungen att flexa musklerna & ta en selfie för att stärka mitt självförtroende igen, haha inteeee. aja, sen pallade jag inte göra mer den dagen så vi åt pizza på hotellet, kollade film och kl. 00 stod jag och tittade på raketer och sen gick jag direkt till sängen, la det lilla huvudet på kudden och somnade! sen åt vi självklart hotellfrulle men det var sjukt mycket folk så fick inte rätt feeling. sånt problem. verkligen.
aja, sen har vi väntat på tåget hela dagen i gbg.
den som bokade tåget tänkte uppenbarligen inte på att utcheckning är vid 12.00 och det är nyårsdagen och ca. allt i gbg är stängt???? ha ha ha. så till 15.00 satt vi som två fån och stirrade både på varandra och andra. hade för mycket packning för att rejne skulle orka gå en liiiiiten promenad. sån mes! vågade inte gå själv heller för hade garanterat irrat bort mig och förmodligen missat tåget etc etc etc. men hade alldeles för mycket myror i benen när jag kom hem så blev en mini-joggingrunda i den kalla luften och med lite snö på backen!
otroligt gött! nu måste jag verkligen sova så ha det gött! höööörzzz ✨