ÄVENTYR

 
Hej alla glada! & ni andra också.... Som rubriken lyder så är denna helg en äkta äventyrshelg! 
Jag ska strax dra mig mot Jönköping på lite äventyr - jag är sjukt nervös!!! Men det kan också vara så att i ca. en halvtimme kommer jag känna mig som hemma. På riktigt. Eller så skämmer jag ut mig tooootalt! I vilket fall - stay tuned för att få veta vad jag ska hitta på!✌🏻 
 
Efter detta äventyr så ska jag bara hem och packa för nästa, som ni kanske ser i bakgrunden på min oerhört charmiga spegelbild så ligger det kläder precis överallt! Det ska bli en helhelg med Herbalife i Stockholm för KickOff, roligt värre😍 Vilket också innebär att vi ska gå på gala imorgon. Shit pommes😎 
Nä, nu måste jag ta och säga ett par sanningens ord till mig själv i spegeln och försöka få ner pulsen! 
Ha det bäzzzzt! 💖
1
agnetha

Ha de bra i helgen!