SONY ALPHA 5100

 
 
 
 
Igår införskaffades denna goding!✨ Har blivit lovad ett bidrag till den av Rene i födelsedagspresent men kunde såklart inte hålla mig till nästa vecka med att köpa den, haha! Än sålänge väldigt nöjd! Inte känt in den på riktigt än men är skönt att ha nåt annat än sin iPhone att fota/filma med när en inte orkar dra med sig D80:in. Roliga är att när jag började intressera mig för foto och köpte min första systemkamera så var det också en Sony. Hade egentligen velat ha den vita & bokade den online innan jag hämtade upp i butik, tog då förgivet att det var en vit i kartongen men så var ju såklart inte fallet.💁🏼 Så när jag plockade upp den var det en brun... Men den föll mig faktiskt väldigt fort i smaken ändå, så jag behöll den trots allt!🙌🏼 Bäst av allt är att den är t.o.m snygg att titta på!