LIST-JÄVEL

har ju inte så mycket att blogga om i veckorna så slänger in en list-jävel! ha de!🌿
 
3 saker jag ser fram emot
  • att det snart är sommar
  • flytten 
  • håkan på ullevi

3 saker jag fasar för

  • att behöva växa upp ännu mer
  • att aldrig hitta ett jobb som är genuint roligt och inspirerande
  • att alla jag älskar kommer försvinna

3 saker jag gillar

  • choklad
  • skratta så det gör ont både i mage och kinder
  • att använda kroppen

3 saker jag inte gillar

  • rasism 
  • människor som ej går att diskutera med (hänger ju inte alls ihop med punkten över heh...)
  • de första 5 minuterna en är vaken på morgonen. sen är det ju bara gött att va vaken typ 

3 saker jag vill

  • resa lite överallt 
  • våga mer där saker & ting kan ställas på sin kant
  • härja runt på festival och dricka bäääärs 

3 saker jag borde

  • sova 
  • städa 
  • planera upp massa grejs 

3 saker jag kan

  • laga mat (hyffsad iaf hah) 
  • vara omtänksam 
  • skratta jävligt ocharmigt

3 saker jag inte kan

  • sluta vara klumpig, haha tappar bestick typ varje gång jag äter 
  • stå på händer 
  • sluta vara tidsoptimist

3 saker jag pratar om ofta

  • typ... livspusslet? 
  • andra människor. är fan intressant med andra människor liksom
  • franska bulldoggar 

3 saker jag blir lugn av

  • musik
  • djur
  • naturen 

3 saker jag blir stressad av

  • sociala medier. har ett litet ohälsosamt förhållande till detta 
  • livet i allmänhet 
  • rene. när han inte gör som jag säger!!!! 

3 saker jag har gjort den senaste veckan

  • jobbat 
  • tränat 
  • ätit mat