GO' KVÄLL

Precis som för alla andra när våren är här så blir en uppbokad & uppslukad av det mesta som ska hända, jag klagar absolut inte, men tid för att blogga försvinner tyvärr🙈 som nu när jag borde ligga och sova egentligen, haha! men är alldels för pigg, endorfinerna sen träningen kör runt i kroppen!🙌🏼 har haft en riktig skit-vecka, strul både på jöbbe och med lite allt möjligt i livet. men imorgon är det fredag & så drar jag och några goa kömpisar och lyssnar på miriam bryant!!! fasen va jag längtar! sen är det helg och sen en ny vecka igen och då börjar allt om igen. haha sån pessimist just nu. men jag har även insett hur mycket träningen underlättar för mig. oavsett vilka förutsättningar eller vilken nivå en är på - rör på er!!!! allvarligt, det är så himla viktigt. inte minst för huvvet!!! det behöver varken vara en "nystart" eller "nu-ska-jag-ta-tag-i-livet"-känsla. gör det bara till en vana, nåt som ska göras bara. så enkelt är det! kalle & hans program gympaläraren är ju såklart favoriterna just nu. & alla fantastiska ungdomar!!!!! det är galet va mycket en känner igen sig i deras situationer, med alla jäkla hormoner som en inte ens kan försöka sig på att styra. jag uppskattar ju verkligen mitt ensamarbete men ibland saknar jag att faktiskt jobba med människor. eller att hjälpa dem. speciellt ungdomar! ja ja, jag är ju snart bara 22år - en hinner la mä dä mä kanske!🙂 i vilket fall, har ni inte sett gympaläraren, bums in på svtplay och kolla in!!!!! och vill ni se mer av mig så följ skitargbrud på instagram. nu blir det nog sängen ändå! ha det bäzt kömpisar🌱
 
glömde berätta - jag har blivit moster!!!!! till världens sötaste lilla viggo. ska träffa den lille i helgen! då kanske ni kan få se honom på bild.🙈
 
selfies när en känner sig lite piffig & inte drar runt osminkad, glåmig och med uppsatt hår, lite träning, valp-gos och självklart - trasiga jeans nu när våren är här!🙌🏼