Long time no see

Hej igen! Galet längesedan jag uppdaterade här. Har raderat alla gamla inlägg och ska väl börja om på ny kula! Har egentligen absolut ingenting vettigt att blogga om men jag har äntligen lyckats spara ihop & införskaffa mig en iMac!!!!! Vilket gör det tusen gånger lättare att uppdatera här än med min gamla nästintill halvdöda pc. Förövrigt ångrar jag verkligen inte att jag skaffade mig en iMac. Den är helt fantastiskt!! Har ju liksom längtat efter en sen gymnasiet tog slut för cirkus två år sedan - & nu är den min! Planerna är väl att förhoppningsvis kunna uppdatera även mitt kamerahus inom snar framtid.. Min gamla D80 är en trotjänare men håller kanske inte måttet. Eller så är det jag..... Tror på det sistnämnda men intalar mig det förstnämnda. 
Nu är det dags för kudden för imorgon är det en ny arbetsvecka där det ska mätas stock! 
Ha're! 
 
Här är den min lilla pärla!